اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

تنیس آزاد استرالیا| فدرر: باید مراقب باشم/ بارتی: در ست اول عجله داشتم

تنیسورهای مطرح جهان بعد از برتری در دور نخست مسابقات آزاد استرالیا، صحبت‌هایی را مطرح کردند.

تنیس آزاد استرالیا| فدرر: باید مراقب باشم/ بارتی: در ست اول عجله داشتم

به گزارش خبرگزاری فارس، کوکو گاف تنیسور 15 ساله آمریکایی بعد از برتری مقابل ونوس ویلیامز در مسابقات آزاد استرالیا، اظهار داشت: من امروز واقعا عصبی بودم. زمانی که قرعه‌کشی را متوجه شدم بسیار شوکه بودم.

وی در خصوص حمایت‌هایی که امروز از سوی هواداران شاهد بود، عنوان کرد: من فقط از آنها تشکر می‌کنم. تماشاگران زمانی که نام مرا صدا می‌زدند احساس می‌کردم همان چیزی است که در مسابقات آزاد آمریکا دیدم.

اشلی بارتی تنیسور شماره یک زنان جهان نیز بعد از برتری در دیدار نخست، گفت: برگشت خوبی در ست دوم داشتم. در این ست آنچه را که لازم بود انجام دادم. این لحظه‌ای است که به دنبالش بودم.

این تنیسور 23 ساله استرالیایی خاطرنشان کرد: ست اول هم در کنترل من بود اما من خیلی عجله داشتم و می‌خواستم زود بازی را به پایان برسانم.

راجر فدرر مرد شماره 3 جهان بعد از برتری در دور نخست، عنوان کرد: هر کاری که امروز انجام می‌دادم احساس می‌کردم بازی را در کنترل خودم دارم. در هر ست خیلی راحت حریف را شکست دادم و آزادانه بازی کردم.

وی افزود: ممکن است این اتفاق در مرحله دوم رخ ندهد بنابراین فکر می‌کنم باید مراقب باشم. من می‌دانم حریفان پیروز شده‌اند و فکر می‌کنم این مهم است که در این خصوص آرام باشم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول